Tuesday, February 1, 2011

JANGAN LAH MERAJUK

Pagi2 lagi dah ada rakan blogger yang sedih....janganlah macam tu! Mama Gee baru berkenalan dah nak mengundur diri.Jangan dik.........


Tapi macam yang Mama Gee katakan berblogging ini sama macam kita bekerja atau jadi surirumah, semuanya ada dugaan dan cabaran, there's up and down, suka dan duka.....semuanya adalah liku-liku kehidupan yang perlu kita harungi..


Apa yang penting adalah niat kita.....apa niat kita berblog???????kalau niat kita baik,baiklah ia, kalau niat kita sebaliknya....hanya ALLAH s.w.t yang mengetahuinya.


Buat IZAH........sabar ye dik....Teruskan berblogging untuk membantu sesama kita.


ILMU kalau tidak kita kongsi bersama tidak ada berkatnya!


CERIA SELALU DARI MAMA GEE

2 comments:

  1. assalam mama, betul ckp mama tu tapi kekadang ada juga insan2 yg tak senang dgn kehadiran kita dialam maya ni...ikhlas ke tak tuhan saja yg tau kan...org lain tdk berhak utk menilai tapi tu la susah kalau org x faham....saya pun pernah juga rasa mcm tu tapi kena kuat semangat la tapi kalau dah tak tahan sampai masa akan undur diri juga nanti..:)

    ReplyDelete
  2. Salam Nieza...memang nye sesetengah orang penuh dgn hasad dengki dan tak suka dgn kejayaan org lain......Biarkanlah! Itu hak kita....kalau tak suka jgn campur....duduk diam2, buat hal sendiri!

    ReplyDelete